Welkom bij Skafit innovatieve gezondheidsproducten
Aantal stemmen: 374 Skafit werkt voor uw gezondheid
8.6 10
0
Winkelwagen
€ 0,00

Selecteer subcategorie

 

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
E-mail: info@skafit.nl
Telefoon: +31 (0)33 2022 644

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Via de volgende pagina kunt u bij Thuiswinkel waarborg terecht: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
 

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

De procedure (en contact informatie) voor de afhandeling van klachten kan ook gebruikt worden voor de afhandeling van garantie aanvragen.



| Meer

Onze gegevens

Groot Overeem 9A-1
3927 GH Renswoude 

Tel: (+31) (0)33 - 2022 644

Fax: (+31) (0)20 - 753 7095

Email: info@skafit.nl


Alle prijzen op deze website zijn
inclusief BTW

Betaalmogelijkheden

betaalmogelijkheden

Afterpay achteraf betalen

Inschrijven voor de nieuwsbrief




Aanmelden