Selecteer je taal
Home Bezorging en verzendkosten

Bezorging en verzendkosten

Afgeronde bestellingen
Vanzelfsprekend leveren we alleen bestellingen uit wanneer de bestelling correct is afgerond. Dit betekent dat de ingevulde gegevens compleet moeten zijn en dat de gekozen betaalmethode correct is afgerond. Bij alle betaalmethodes waar je vooraf betaalt, dient de betaling dus goed afgerond te zijn. Bij achteraf betalingen via Afterpay of Billink, moet deze betaalprovider de achteraf betaling te hebben geaccepteerd.

Mocht er iets niet goed zijn gegaan met de bestelling en de betaalmethode is niet afgerond, dan krijg je in de meeste gevallen via de website de kans om het opnieuw te proberen.

Bestellingen waarbij de betaalmethode niet correct is afgerond, maar die toch bij ons binnen zijn gekomen, zullen we niet direct verwerken. Je ontvangt van ons hierover een bericht via de e-mail. Hierin wordt je gevraagd of het klopt dat je een bestelling hebt willen doen en zo ja, of je de betaling alsnog wilt afronden. Bestellingen die bij ons binnen zijn gekomen, maar na 2 weken nog niet zijn betaald, worden door ons na die tijd verwijderd. Wil je alsnog de producten ontvangen, dan is het verstandig om een nieuwe bestelling te plaatsen en deze af te rekenen.

Levertijd
Wij streven ernaar om bestellingen die voor 16.00 uur besteld zijn, dezelfde dag te versturen. Je ontvangt hierover rond 18.00 uur van ons een bericht met de melding dat je bestelling verstuurd is.

Levering door PostNL
Bezorging door PostNLPost en pakketten worden geleverd via de 24 uurs service van PostNL. Je ontvangt hierover altijd track & trace informatie.

In geval van brievenbus pakjes, hoef je niet thuis te zijn voor de bezorging. De bestelling zal een dag na je bestelling op onze site bij je worden bezorgd. In sommige gevallen kan dit langer duren. Drukte bij PostNL kan er soms voor zorgen dat het enkele dagen langer duurt.

Leveringen naar België kunnen soms ook enkele dagen langer onderweg zijn voordat deze bezorgd worden.

Na 4 dagen nog niets ontvangen en geen bericht van ons gehad? Dan is er mogelijk iets verkeerd gegaan. Neem dan gerust even contact met ons op. We gaan dan voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
 

Niet thuis?
Wanneer de bezorger aan de deur staat met een pakketje dat niet door de brievenbus kan, maar je bent niet thuis, dan probeert de bezorger het bij de buren. Zijn die ook niet thuis, dan wordt het bij het dichtst bijzijnde parcel punt van PostNL afgeleverd,. Je krijgt hierover een briefje door de brievenbus en je kunt de informatie hierover ook vinden via de gegevens in de track & trace.

Verzendkosten

Voor de verzending van bestellingen brengen wij slechts €3,95 verzendkosten in rekening. Ook wanneer bestellingen per pakketpost moeten worden aangeboden. Skafit zal indien mogelijk bestellingen per envelop versturen, dit om de verzendkosten (voor u) laag te kunnen houden. Voor verzending van bestellingen in Nederland en België boven € 50,- rekenen wij geen verzendkosten. Als een bestelling in meerdere leveringen moet plaatsvinden betaalt Skafit de extra kosten. Skafit levert bestellingen aan adressen in Nederland en België.

0