Selecteer je taal
Home Klachten en garantie

Klachten en garantie

 

Klachtenprocedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
E-mail: info@skafit.nl
Telefoon: +31 (0)33 2022 644

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

De procedure (en contact informatie) voor de afhandeling van klachten kan ook gebruikt worden voor de afhandeling van garantie aanvragen.

0
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

Lees meer in ons privacy- en cookiestatement.